Хэвлийн өөхийг эрчимтэй хайлуулах шалгарсан арга

2019-12-11

Биеийн тамирын дасгал хөдөлгөөнүүд нь булчинг хөгжүүлэх, үе мөчний хөдөлгөөнийг дэмжих, таргалалт, илүүдэл жинтэй тэмцэхэд тусалдаг. Ялангуяа цагираг нь гэрт зай бага эзэлдэг, хэрэглэхэд онцгой чадвар шаардахгүйн дээр, хэвлийн булчинг чангалахад хамгийн тохиромжтой хэрэгсэл юм. Та бүхэн энэхүү нийтлэлээс гэрийн нөхцөлд цагираг ашиглан хэрхэн дасгал хийж, турах тухай олж мэдээрэй.

Хэвлийн өөхийг эрчимтэй хайлуулах шалгарсан арга

Цагирагтай дасгал хийхийн ач тус:

Цагираг нь олон мянган жилийн өмнө эртний Хятад, Египетэд үүссэн бөгөөд тухайн үед модыг боловсруулах болон усан үзмийн ороонгоор хийдэг байсан аж. Харин 20-р зуунаас эхэлж жирийн хүмүүсийн хэрэглээ болж, өргөн тархжээ.
Цагираг эргүүлэх үед хэвлий, өгзөг, нурууны булчинг ачааллуулж, 30 минут тасралтгүй эргүүлэхэд 200-300 ккал энерги шатаахаас гадна тусгай цаг зарцуулалгүйгээр зурагт үзэнгээ ч хийх боломжтой дасгал юм. Таазаа тогтмол хөдөлгөж, эргүүлснээр хэвлийн өөх хайлдаг. Түүнчлэн цагираг эргүүлэх нь нэг ёсны иллэг тул хэвлийн хэсгийн цусны эргэлтийг сайжруулдаг билээ.

Цагирагтай дасгал хийхийн ач тус:

Ямар цагираг сонгох вэ?

Бараг хүн бүр л багадаа хөнгөн, хуванцар, өнгө өнгийн цагирагаар тоглож байсан байх. Иймэрхүү цагираг нь яс нь сайн бэхжээгүй бага насны хүүхдүүдэд илүү тохиромжтой. Харин та турахын тулд илүү хүнд, угсардаг, массажны зориулалттай цагираг хэрэглэх нь зүгээр юм. Иймэрхүү угсардаг цагираг нь өөрийнхөө биеийн хэмжээнд диаметрийг нь тохируулан хийх боломжтой төдийгүй массажны товгоруудынх нь ачаар өөхийг илүү сайн шатаах боломжтой. Түүнчлэн массажны цагирагыг турахаас гадна нурууны булчинд иллэг хийх зориулалтаар ашиглаж болно.

 

Ямар цагираг сонгох вэ?

Цагираг ямар жинтэй байх ёстой вэ?

Хэдийгээр жин ихтэй байх тусам турахад сайн нөлөөтэй байх мэт санагдавч цагирагны жинг сонгохдоо бие физиологийн нөхцөл байдлаа харгалзан үзэх хэрэгтэй.

  • Хэрвээ та тогтмол цагираг эргүүлдэггүй бол цагирагны жин 1-1,5 кг байхад л хангалттай.
  • Хэрвээ танд үе мөчний өвчин байхгүй, түүнчлэн жингээ хаяхыг хүсч байвал, мөн булчингийн хөгжил харьцангуй сайн бол 2 кг жинтэй цагираг эргүүлж болно.
  • Харин байнга дасгал хөдөлгөөн хийдэг бол 2,9 кг хүртэл жинтэй цагирагийг эргүүлж болох юм.

 

Цагираг ямар жинтэй байх ёстой вэ?

Жингээ хасахын тулд хэр их эргүүлэх хэрэгтэй вэ?

Хэрвээ та жингээ хаяхын тулд идэвхтэй дасгал хөдөлгөөн хийхээр шийдсэн бол долоо хоногт 2-3 удаа, өдөрт 20-30 минут цагираг эргүүлээрэй. Эхлээд 20 минутаар эргүүлэхэд хэцүү байвал 5 минутаар 4 удаа тасалж хийж болно.
Цагирагийг эргүүлэхдээ зөвхөн нэг тал руугаа эргүүлж болохгүй. Дасгал хийх хугацааныхаа эхний хагаст баруун, үлдсэн хагаст зүүн тал руугаа эргүүлэх гэх мэтээр ээлжилж хийгээрэй.

 

Жингээ хасахын тулд хэр их эргүүлэх хэрэгтэй вэ?

Цагирагийг хэрхэн зөв эргүүлэх вэ?

  • Эхлэх байрлал. Цэх зогсоод, хөлдөө мөрний хэмжээтэй зай авч, цагирагаа бэлхүүснийхээ харалдаа бариарай.
  • Цагирагаа аль нэг тийшээгээ эргүүлж, бэлхүүс, бөгс, цээжээ бүгдийг нь хөдөлгөөрэй.
  • 5 минут эргүүлээд бага зэрэг амарч дахин эргүүлнэ.
  • Өөхийг илүү сайн шатаахыг хүсч байвал, дасгал хийхээс 2 цагийн өмнөөс юм идэхгүй байвал зохино.

 

Цагирагийг хэрхэн зөв эргүүлэх вэ?

Жингээ эрчимтэй хасахын тулд дараах зөвлөгөөг дагаарай

  • Цагирагийг аль чадахаараа сайн савж, эргүүлээрэй.
  • Хөл, өгзөгнийхээ булчинг чангалахыг хүсч байвал өвдгөө бага зэрэг нугалж байгаад эргүүлнэ.
  • Түүнчлэн нэг хөлөө ээлжлэн өргөж байгаад эргүүлж болно.
  • Байрнаасаа хөдлөхгүйгээр цагирагаа эргүүлээрэй.
  • Дороо алхаж байгаа мэт хөдлөн эргүүлж болох юм.

Жингээ эрчимтэй хасахын тулд дараах зөвлөгөөг дагаарай

Сэтгэгдэл үлдээх



Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.

Соргог онцлох

Отгонтэнгэр их сургууль Олон улсын стандартын 2 дахь удаагийн баталгаажуулалтыг амжилттай хамгааллаа.
Отгонтэнгэр их сургуулийн багш нарын орчуулсан "Индра Ганди захирах зөн" номын нээлт боллоо
Өнөөдөр Улаанбаатарт 21 хэм дулаан
Ерөнхий сайдын нэрэмжит тэтгэлэгт тэнцсэн 75 оюутанд батламж гардуулав
Улсын хэмжээнд АИ-92 шатахууны 42 хоногийн нөөцтэй байна
“Quad”-ийн удирдагчдын дээд хэмжээний уулзалт эхэллээ
'BAIGALI“ аппликейшнд 3000 зүйлийн амьтан, ургамлын мэдээлэл багтжээ
Хөдөө аж ахуйн ээлжит тооллогод идэвхтэй хамрагдахыг уриалж байна
Замын-Үүдээр задгай вагоны тээврийг нэвтрүүлж эхэллээ
ОТГОНТЭНГЭР ИХ СУРГУУЛЬ “ХҮҮХДИЙН ХӨГЖИЛ, ТӨЛӨВШИЛ” ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРЛЫГ 10 ДАХЬ ЖИЛДЭЭ ЗОХИОЖ БАЙНА
Шанхай хотод хатуу хөл хорио тогтоохоор болжээ
Уилл Смит тайзан дээр гаргасан үйлдлийнхээ төлөө Крис Рокоос уучлалт гуйлаа
Cургууль, цэцэрлэг, дотуур байрны нүхэн жорлонг шинэчлэхэд 100 тэрбум төгрөг зарцуулна
Өнөө маргаашдаа нутгийн зүүн хэсгээр салхитай хүйтэн байна
Европын холбооны Erasmus+ төслийн хүрээнд “Ажлын байранд суурилсан сургалт” үндэсний хэлэлцүүлэг болно
Гашуунсухайт боомтоор өдөрт 200 тээврийн хэрэгсэл нэвтэрч буйг ирэх сарын 1-нээс 300 болгоно
Өмнөд Солонгосын шинэ Ерөнхийлөгч Юн Сук Ёл гэж хэн бэ?
Японд барилгын ган арматур сүүлийн 14 жилийн хугацаанд дээд цэгтээ хүртэл өсжээ
Сэрэмжлүүлэг: Гадаадын иргэд цахим сүлжээ ашиглан их хэмжээний мөнгө залилж байгаа тул анхаарал, болгоомжтой байна уу!
Говь, тал, хээрийн нутгаар хүчтэй салхи, шороон шуургатай байхыг анхааруулж байна